Poziv na dostavu projektnih prijedloga – Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova

Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Sjeverne, Panonske i Jadranske Hrvatske

Poziv objavljen na stranicama e-Savjetovanja.

PREDMET I SVRHA POZIVA

Predmet Poziva je pružanje podrške MSP-ovima u procesu njihove digitalne tranzicije, prema nišama više dodane vrijednosti regionalnog gospodarstva Sjeverne, Panonske i Jadranske Hrvatske, pritom doprinoseći horizontalno S3 viziji i transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja.

UKUPNO RASPOLOŽIVA SREDSTVA

Ukupna raspoloživa sredstva za Sjevernu Hrvatsku iznose 6.000.000,00 EUR.

Ukupna raspoloživa sredstva za Panonsku Hrvatsku iznose 16.000.000,00 EUR.

Ukupna raspoloživa sredstva za Jadransku Hrvatsku iznose 8.000.000,00 EUR.

Najniži iznos koji se može dodijeliti je 20.000,00 EUR.

Najviši iznos koji se može dodijeliti je 120.000,00 EUR.

Intenzitet potpore Veličina poduzeća
Do 50 % prihvatljivih troškova Srednja poduzeća
Do 65 % prihvatljivih troškova Mala poduzeća
Do 80 % prihvatljivih troškova Mikro poduzeća
Do 85 % prihvatljivih troškova Mikro poduzeća – novoosnovana

PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI

Pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI

1.Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja , opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća , uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika

2.Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća

PRIHVATLJIVI TROŠKOVI

U okviru aktivnosti 1 prihvatljivi troškovi su:

  •  troškovi nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)
  • troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
  • troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
  • troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
  • troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
  • edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta

U okviru aktivnosti 2 prihvatljivi troškovi su:

  • usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura)

Za sve daljnje informacije stojimo Vam na raspolaganju!